Nasza historia

Nasza historia

Marka ZUZU powstawała w wyniku wieloletniej miłości do mody i estetyki. Twórcom bliscy są ludzie, zwierzęta, sztuka, muzyka i otaczająca nas przyroda. Uwielbiają podróżować, poznawać nowe, ale często szukają również inspiracji w przeszłości; w etnicznych i regionalnych wzorach.
Zachwyca ich drobne rzemiosło tworzone przede wszystkim z ogromną miłością i pasją.

ZUZU: ,,To w co się ubieramy ma ogromne znaczenie. Odzwierciedla nasz charakter, naszą wyobraźnię, nasze dążenia. Poza estetycznym aspektem projektów równie ważna jest wygoda, komfort i jakość. To jakie materiały wykorzystywane są w procesie tworzenia ma ogromne znaczenie. To one stają się naszą kolejną skórą. Natomiast ręczny proces produkcji podkreśla ich niepowtarzalny charakter.'' 

 ZUZU stawia na indywidualizm i świadomość.

To, jak powstają nasze projekty ma dla nas duże znaczenie. Pragniemy, aby nasza mała manufaktura kojarzona
była również z szacunkiem do drugiego człowieka, jego pracy, ale również środowiska. Rozumiejąc ile złego może wyrządzić branża odzieżowa na świecie staramy się łączyć naszą największą pasję z odpowiedzialnością. Przemyślane wykorzystanie dzianiny, ograniczanie ilości skrawków i wykorzystanie ich do drobniejszych części garderoby to dla nas podstawa. Podobnie jak wybór przyjaznych dla skóry, bezpiecznych, certyfikowanych dzianin i tkanin.
W naszym sklepie znajdziecie również produkty odpowiednie dla wegan. Nie korzystamy z naturalnych skór czy wełny. Cały czas staramy się poszukiwać jakościowych zamienników. 

ZUZU dedykowane jest głównie kobietom, choć nie wyklucza projektów dla mężczyzn. 
Kobieta bywa zmienna dlatego stawiamy na ciekawe i odważne formy w połączeniu z wyszukanymi połączeniami kolorystycznymi, ale z drugiej strony ZUZU kocha klasyczną czerń w duecie z surową, wręcz industrialną formą.

W przestrzeni brakuje nam odważnych kolorów w zestawieniu z ciekawymi wzorami geometrycznymi, etnicznymi, regionalnymi, choć motywów kwiatowych nie wykluczamy. W związku z tym w przestrzeni naszego sklepu postanowiliśmy  stworzyć serie: ethno, geometro, naturo, nero, regio, floro i w ramach tych kategorii umieszczać poszczególne nasze projekty. Mamy nadzieję, że taka mieszanka odnajdzie się w estetyce polskiego streetwear’u.